Záruční a pozáruční servis

Pokud není s Vaším přístrojem Unguator® něco v pořádku, můžete využít některé z našich servisních středisek (telefonicky viz. sekce kontakty nebo pomocí on-line formuláře).

Pro telefonický kontakt si připravte následující informace:

  • Označení klienta (lékárna, nemocnice, ...)
  • Typ přístroje Unguator, jeho výrobní číslo, datum prodeje (vše naleznete v zadní části manuálu k přístroji)
  • Co nejpřesnější popis chyby, kterou přístroj vykazuje
  • Kontaktní údaje na Vás (spolu s informací, kdo závadu nahlásil)

 

Pokud se závadu nepodaří odstranit po telefonické konzultaci, vyplňte, prosím odkazovaný on-line  popřípadě off-line formulář objednávky servisu. Věnujte pozornost servisním podmínkám a cenám servisu a služeb. Formulář je třeba vyplnit pro záruční i mimozáruční servis.